Instructions, terms and conditions

 (English below)

Bestellen:

Als je een artikel (of een aantal artikelen) heb uitgekozen ga je naar de shopping cart rechts boven. Daar zie je een overzicht van alle spullen die je besteld hebt. Hier kun je nog artikelen afzeggen (remove). Als je hier je land/postcode invoert zie je de portokosten. Als dat in orde is druk je op “check out”, dan komt een scherm waar je je naam, email en adres moet opgeven. Daarna bevestig je door op  “continue to shipping method” te klikken. Nu kom je in het scherm waar je de bestelling ziet mèt de portokosten. Daarna bevestig je door op “continue to payment method” te klikken. Hier kun je de betaalmethode kiezen. *creditcard, *Ideal of *Bank transfer (zelf naar je bankrekening gaan en geld overmaken). Ook kun je in dit scherm een ander adres voor de factuur opgeven. En je kunt in dit scherm aanvinken dat de winkel je adresgegevens voor een volgende keer onthoud. Daarna druk je op “review order”. Hier zie je de hele bestelling nog eens samengevat en hier druk je op “complete order”om het bestelproces af te ronden. Je krijgt nog een bevestigingsmailtje. Nu moet je eventueel alleen de betaling nog doen. We houden je bestelde artikelen 2 weken vast. Is je betaling dan nog niet binnen, dan vervalt je order en komen de spullen weer vrij voor een andere klant. Bij deze mailorder is de regel; we sturen pas iets op als de betaling is ontvangen.

Betalen:

In onze webwinkel kun je kiezen voor betalen per bank of via iDeal, creditcard of geld opsturen per post. Buitenlandse klanten kunnen vanuit de Eurolanden kosteloos vanaf hun bankrekening geld overmaken op ons International Bank Account Number. (IBAN). Ons rekeningnummer zie je in de bevestigingsmail terug.

Bezorging:

Als we je betaling hebben ontvangen, sturen we je bestelling zo snel mogelijk op. Dit betekent meestal dezelfde dag nog. Als de bestelling is ingepakt, bevestigen we je order en dan ontvang jij een mailtje dat je bestelling onderweg is. In het geval iets onverhoopt niet aanwezig is, zullen we je direct inlichten over de voortgang van je bestelling.

Als iets niet in orde is, bel of mail ons dan direct. We zullen je laten weten wat we eraan gaan doen. Het kan meestal geruild worden maar dan zijn de verzendkosten wel voor jezelf tenzij wij het verkeerde artikel naar je hebben gestuurd dan sturen wij je kosteloos alsnog het juiste artikel op.

Onze adresgegevens:

Goddess.nl

Priggeweg 10

NL-1735 ET

’t Veld

Nederland

T.0031-616-776377

countaugust@ziggo.nl

Bank; NL67 INGB 0004 5707 15 ten name van Goddess.nl te ‘t Veld

Kamer van Koophandel no: 57435278

BTW no: NL-8525.78.660 B 01

Ordering:

When you've ordered something, you go to your shopping cart (right corner). There you see everything you’ve ordered. You can delete certain products and see the total weight of your order. Than you click “check out”. Now you have to fill in your name address and email address. Than you click  “continue to shipping method”. Now you get to see your order, the postage costs and the total of your order. Now you have to click on “continue to payment method “. Here you can choose the method of payment, you can choose for Banktransfer, Credit Card or sending money with the post well hidden in an envelope (no coins please). Now you have to click the “review order” button. Now you see your complete order and you finish the order by a click on the “complete order”button. From that moment you will receive a confirmation email with all the details. You only need to make the payment. We keep your order apart for 2 weeks. After that period the goods are free to be ordered by someone else. This mail order only sends out your order after we received your payment.

Payment by Bank:

On our website you can choose sending money by bank transfer, for Euro countries we supply you our International Bank Account Number (IBAN) and Bank Identification Code (BIC), which you need to make the transfer. You can also send money (no coins please) well hidden in an envelope with the post to my address or make a credit card transfer. Note: the risk of sending money with the post is yours!!

We’re not keen on orders from outside the Euro-zone, but if you want to pay from a European country where the currency is  different than the Euro we’ll charge you the extra bank transfer costs.

Delivery:

After we receive your payment, we pack and send your order a.s.a.p. This means most of the times: the same day. When the order is  packed, we confirm your order and you will receive an email which tells you that your order is on its way. In case something is temporarily not available, we will let you know by mail and keep you informed about the further shipment.

In case of misdelivery, call or mail us within 24 hours and we will let you know what we can do. Normally you can send back the goods to replace them for something else but the shipping costs are for yourself unless we made a mistake and sent you the wrong item(s).

Our data:

Goddess.nl

Priggeweg 10

NL-1735 ET

’t Veld

Nederland

T.0031-616-776377

countaugust@ziggo.nl

Bank; NL67 INGB 0004 5707 15 on behalf of Goddess.nl in ‘t Veld

International: IBAN: NL67 INGB 0004 5707 15

BIC: INGBNL2A

Chamber of Commerce no; 57435278

VAT: NL-8525.78.660 B 01